Pisarniški regali, priključni regali
Prostor za vse: fascikle, dokumentacijo, listine … v pisarniških regalih je dovolj prostora za vse, kar želite imeti vedno na očeh. Tukaj boste zato našli pisarniške regale različnih mer, z različnimi globinami predalov, v različnih barvnih odtenkih in materialih. Tako lahko povsem po potrebi izberete, kar potrebujete za svojo organizacijo dela.
V kategoriji Pisarniški regali, priključni regali boste našli izdelke naslednjih blagovnih znamk: mauser, eurokraft pro, C+P, Tojo.
Pisarniški regali in priključni regali: hitrejše iskanje za učinkovitejše delo!
Podrobnosti so tiste, ki iz smiselno opremljene pisarne ustvarijo optimalno urejeno pisarno. Tukaj imamo v mislih vrata. Ker pisarniški regali in priključni regali nimajo vrat, bodo vaši zaposleni z enim pogledom in na en otip našli vse, kar potrebujejo za svoje delo. Pokazali vam bomo, kdaj so odprti pisarniški regali boljša izbira kot klasične omare.
Kdaj naj se odločim za pisarniške regale in priključne regale in kdaj za omaro?
Ko se odločate med regalnimi sistemi ali omarami, si morate vedno zastaviti ista vprašanja – ne glede na to, ali iščete pisarniško pohištvo ali želite opremiti delavnico:
- Kaj bom shranjeval v omari?
- Kdo in kako pogosto potrebuje dostop do vsebine?
- Koliko prostora imam na voljo?
V pisarni shranjujemo še zlasti pogosto uporabljene dokumente in dokumentacijo v pisarniški regal. Če pa ta prosta dostopnost zaradi varnostnih težav ali težav z varstvom podatkov ni več mogoča, je bolje, da izberete omare (z možnostjo zaklepanja).
Po drugi strani pa je prednost priključnega regala vedno v tem, da vam pri merjenju ni treba nikoli upoštevati prostora za odpiranje vrat. To je še posebej priročno pri majhnih pisarniških tlorisih, ki morajo poleg tega upoštevati tudi ergonomske smernice za zdravje zaposlenih.
Pomembna značilnost prijetnega delovnega okolja, ki spodbuja koncentracijo, je tudi optično ravnovesje s pravo izbiro barve.
To lahko zagotovite s pisarniškimi in priključnimi regali takrat, ko nanje postavite fascikle, ki s svojo barvno razvrstitvijo in morda še s kakšnim dekorativnim dodatkom pri zaposlenih že na prvi pogled vzbujajo občutek urejenosti in preglednosti.
Po drugi strani pa to tudi pomeni, da je predvsem malenkosti in na videz moteče elemente, morda tipični pisarniški material, bolje shraniti v omare – ali pospraviti v dekorativne zaboje v regale.
Pri podjetju kaiserkraft je vaša pisarna v najboljših rokah
Od serij pohištva do pisarniške opreme in pisarniških pripomočkov: pri podjetju kaiserkraft boste našli vse za najboljšo pisarniško opremo.
S pomočjo naše ponudbe storitev pa boste še lažje zaključili projekt opremljanja pisarn. Tako lahko na primer naročite naše montažne storitve, s katerimi vam bomo sestavili, pritrdili in poravnali regale. Poleg tega bodo naši storitveni partnerji odnesli embalažo s sabo. Imate kakšno vprašanje v zvezi z montažnimi storitvami naših izdelkov? Stopite v stik z nami.